ışıkğraflarını paylaşırken başka markaların fotoğraflarına benzer kareler kullanmaktan kaçının. Bu sizi sevimsiz bir duruma düşürecektir. Katılmış olduğunız fuarlar ya da gittiğiniz başka ülkelerden fotoğraflar üleşmek insanların hevesını cezbedecektir. İşinizle alakalı komik durumlar ya da karikatürler paylaşabilirsiniz. Birbiri ile alakalı olan kareleri kolaj haline getirip yayınlayın.|Kitlenize amelî hesaplar profilinize tıklayacak derece hesabınız ile ilgileniyorsa, bu ilginin hengâm ayırmaya paha olmasını katkısızlayın ve sizi izleme geçirmek isteyecek derece cazip bir profil haline getirin.|tarafından 1 milyar dolara satın hileınan Instagram, zaman kıymeti 100 milyar doları dahi geçmiş dev bir toplumsal iletişim ortamı sitesi. Öyle ki çıktı Facebook’un dahi yerini alabilecek potansiyele ulaşabildi diyebiliriz.|şayet hesabınızdaki izlemeçilerin sözıcı olmasını istiyorsanız; paylaşımlarınızın altına belirli sayıda, popüler ve paylaşımla alakalı hastag tasarrufını uygulayın. Bu şekilde hem hızlı hem de sözıcı izlemeçiler edinebilirisiniz.|Bu nedenle sizlerin de çok çabucak uygulayabileceği 4 olağan stratejiye gelin baş başa görüş atalım|Siparişiniz hakkında bilgelik iktisap etmek için lütfen zirda bulunan alana sipariş numaranızı girin.|İnstagram’da daha geniş kitlelere hitap ederek, şahsi hesaplarınızın popülaritesini arttırabileceğiniz kabil kurumsal hesaplarınızın marka bilinirliğini de arttırabilirsiniz.|Instagram’da hesabı olan kişilerin en önem vermesi gereken şeylerden birisi de post paylaşım stratejisidir. Instagram’da izlemeçi arttırmak istiyorsanız eğer belli bir post stratejisi belirlemeniz gerekmektedir. Postlarınızı belli günlerde ve devir aralıklarında düzgün bir şekilde paylaşarak sizler de izlemeçilerinize yüreklilik verebilir ve onların sizi takipte kalmasını katkısızlayabilirsiniz.|Fakat izlemeçilerinizin sözıcı olmasını istiyorsanız Instagram hastags tamam bir şekilde kullanmalkaloriız. Peki nasıl mı?|Buradan kullandığımız toplumsal iletişim ortamı icraatını seçerek giriş yapmamız Instagram hesabımıza başka toplumsal iletişim ortamı hesaplarını ulamak için yerinde.|Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve rastgele bir şekilde ticari zarara maksat hevesliabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir.|Birde sayfalarına girip bunlara nöbetiniz ile alakalı leziz yorumlarda bulunduğunuz takdirde etkileşim olacaktır.|İlk kademı attınız hatta karşı cenahın ilgisini çekmeyi başarıp profilinizi ziyaret etmesini katkısızladınız. Peki bir ahir kadem ne ? Onu profilde nazarıitibar çekici şekilde leziz içinlamalkaloriız. Bu yol Instagram izlemeçi arttırma konusunda filvaki nöbete nimyor ve profilinizi ziyaret eden kişilere profilinizin içeriği hakkında bilgelik veriyor.|Paylaşımlarınız yararlı ve artı yönde olursa insanların size bakışı da aynı yönde olacaktır. Bu sayede hem izlemeçi kulaklıırken, onlarla iyi ilişkilerde kurabilirsiniz.|İşinizin dal düşünceını paylaşarak markanızın kişiliğini ortaya koymanızı katkısızlar. Doğal ki logonuzun arkasındaki insanları temsil etmek de|şayet bu sorulara karşılık verebiliyorsanız ve instagram tasarrufı sizin kurumsal hedefleriniz ile örtüşüyorsa zirdaki 10 stratejik kademı kullanarak instagram’da başarılı olmanızı katkısızlayacaktır.|Farklı toplumsal platformlarda markanıza ilgili spesifik hashtag’ler kullanıyorsanız bunları instagram’da da kullanın. Böylecene başka toplumsal platformlarda sizi izleme eden kullanıcılar instagram’da da sizi izleme etmeye devam edecektir. Paylaşmış evetğunuz her fotoğrafa alakadar ve pıtrak kullandığınız hashtag’leri kesinlikle ekleyin. Populer hashtag’leri veya alakadar hashtag’leri instagram’da taharri yaparak da bulabilirsiniz.|Paylaşmış olduğunız dâhilğin tafsil kısmına, paylaşmış olduğunız görseli besleyecek 2200 karakterden oluşan bir metin girebilirsiniz fakat hiçbir Instagram kullanıcısı 2200 karakterden oluşan bir metni okumayacaktır.|Facebook, Twitter kabil hesaplarınızda önceden onlarca izlemeçi var ise, Instagram paylaşımlarınızı başka ağlarda da paylaşarak, başka toplumsal ağlarda sizleri izleme edenlerin Instagram‘da da sizleri izleme etmesini katkısızlayabilirsiniz.|Peki Instagram izlemeçi saykaloriı nasıl arttırabilirsiniz? Gelin cemi baş başa 7 kolayca adımla Instagram izlemeçi sayınızı nasıl arttırabileceğinizi inceleyelim.| 30- Yeniden Paylaşım: Hem şahsi hesabınız hemde marka sayfanızda kullanıcıların sizinle alakadar paylaştığı ve altın gördüğünüz içeriklerini “Repost” uygulamasını kullanarak yine paylaşın.|[optinlocker] 19- Onlypult: Pıtrak foto paylaşmanın rastgele bir iş yaratmadığından bahsetmiştik fakat art ardıl foto yüklemek alegori asgari 1’er sayaç aralıkları ile fotoğraflarını paylaşmayı tercih etmeniz daha iyi olacaktır.|Nitekim Instagram da yakından izleme ettiğim bir sayfa açılalı 4 kamer olmasına karşın şuan da sima bin izlemeçiyi geçmiş bulunmaktadır ve gönderi saykaloriın bayağı azca olmasına karşın bunu başarmıştır. Tabi ki bu başarısının altında reklamlar yatmaktadır.|Instagram tarafından hikayeler kısmına eklenen son özelliklerden biri olan etiketleme özelliği de Instagram Kovuşturmaçi Isabet konusunda bayağı önemli bir müessir. Daha çok hikayeler paylaşımlarınıza etiketleme yaparak hem ihvanınızın sayfanıza daha bir araba girmesini bu şekilde sayfanızın etkileşiminin de daha da artmasına olanak katkısızlıyor.|Bir isim ürün alacağı bir markanın hacısı hocası tarafından bilinmesini ve tercih edilmesini gerek. Instagram’da bunu en iyi gösteren bölük ise izlemeçi sayısıdır. Bu nedenle ürün vermek isteyen her isim ve marka izlemeçi saykaloriı arttırmak istemektedir.|Instagram, 5 Ilk teşrin 2010 senesinde Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından kurulan, ücretsiz foto kodifikasyon ve paylaşım uygulaması olarak kullanılan bir toplumsal içerik platformudur. Instagram ilk kurulduğu tarihte çok hızlı bir yükseliş yakalayarak kesik müddet içerisinde 1 milyon etken kullanıcıya ulaşmıştır. Kânunusani 2011’de Tech Crunch tarafından “En İyi Hareketli Kılgı” ödülü alarak toplumsal paylaşım platformları beyninde kendini demıtlamayı başarmıştır.| # Marka sayfanız için kullanıcıların sizi etiketlediği ve en çok beğenilen fotoğrafları belirleyerek haftalık periyotlar halinde bu içerikleri kolaj olarak paylaşabilirsiniz.|Kullanıcılarına fotoğraflar üzerinden etkileşim prefabrik imkanı veren toplumsal iletişim ortamı platformu Instagram’da olağan yöntemlerle izlemeçi sayınızı zaitrabilirsiniz.}